Підрахунок відвідувачів

Програма підрахунку відвідувачів, як інструмент маркетингу

Програма підрахунку відвідувачів - це комплексне рішення для збору інформації про аудиторію, ведення обліку відвідувачів, складання їх біометричного портрета і збору статистичних даних в автономному режимі. Система підключається до камер відеоспостереження і, завдяки розумному алгоритму, в автоматичному режимі збирає, реєструє і архівує дані відповідно до заданих параметрів.

Можливості програми підрахунку відвідувачів

Відеоаналітика здатна не тільки оцінювати біометричні дані відвідувачів, але і збирати і обробляти безцінні для маркетингової стратегії дані про відвідувачів. Система враховує стать, вік, расову приналежність відвідувачів, їх загальну кількість, кількість нових відвідувачів та тих, що повернулись, з розбивкою по годинах і днях тижня, а також допомагає створити портрет цільового клієнта, визначити «мертві зони» торгових площ, досліджувати роботу маркетингових інструментів на підставі руху відвідувачів в місцях розташування реклами. Система дає розгорнуту звітність, завдяки чому можна швидко і ефективно оптимізувати маркетингову стратегію і витрати на рекламу.

Переваги системи

  • Точність розпізнавання облич до 98%.
  • Можливість підключення до існуючої системи відеоспостереження.
  • Повністю автономна робота без необхідності участі оператора.
  • Захист від злому, вандалізму і помилок.
  • Система легко налаштовується під будь-які завдання.
  • Вартість рішення в десятки разів нижча, ніж у аналогів.