Новини музики

В умовах зростаючої конкуренції за покупця допоможуть сучасні цифрові технології

Традиційні підходи маркетингу вже не працюють. Компаніям, які хочуть збільшувати прибуток, необхідно йти в ногу з часом і впроваджувати інноваційні маркетингові рішення. Головним питанням аналітики в ритейлі є «Що потрібно покупцеві?». Відповідь проста - створити атмосферу в магазині, комфорт при здійсненні покупок. Досягти цього дозволяють технології аудіобрендинга, цифрові меню борди та екрани Digital Signage.

Дослідження Grand View Research пророкує рекламно-інформаційним дисплеям велике майбутнє. Indoor реклама на моніторах використовується практично в кожній галузі: в продажах, в транспорті та банківській сфері. Очікується широке використання даної технології медичними та освітніми установами. Вже через 5 років ринок відеореклами виросте більше ніж на 20%. Всім, хто хоче встигнути за конкурентами - потрібно почати використовувати мультимедійні системи вже сьогодні.

Динаміка розвитку ринку digital signage за різними напрямками бізнесу

Динаміка розвитку ринку digital signage за різними напрямками бізнесу

Якщо екрани, які транслюють рекламу, створені для залучення уваги відвідувачів, то друга частина аудіовізуальної концепції закладу - фонова музика. Передові компанії постійно проводять дослідження, намагаючись визначити, що змушує людей робити покупки, затримуватися в магазині, замовляти десерт в кафе. Маркетологи стверджують, що цього дозволяє домогтися правильний підбір музичного контенту для бізнесу.

Richard F. Yalch проводив масштабне спостереження, в якому довів, що музика в кафе збільшує час перебування відвідувачів на 5-7 хвилин, а у вечірній час - на 15-20 хвилин. Однак він також говорить про доречність музики - під час сніданку відвідувачів дратує динамічна музика, вони залишають кафе рано і залишають погані відгуки.

Вплив фонової музики на час, проведений відвідувачами в кафе

Вплив фонової музики на час, проведений відвідувачами в кафе

Музика може мати вирішальне значення в прийнятті рішення про покупку товару, або в тому, як споживачі сприймають ваші послуги. Вона завжди викликає у людини певні емоції, що може бути використано компаніями. Однак важливо врахувати, що, за словами маркетологів, «вплив фонового музичного супроводу на підвищення продажів буде помітно лише в тому випадку, якщо підібраний музичний контент ідеально підходить під цільову аудиторію».

Ретельно розроблена аудіовізуальна концепція може підняти ваш бізнес на новий рівень. Вона впливає на різні аспекти поведінки споживача:

  • Збільшує рівень продажів;
  • Підвищує концентрацію уваги споживача на асортименті продукції;
  • Створює приємну, довірчу, розслаблену атмосферу;
  • Покращує настрій клієнта;
  • Збільшує час перебування клієнта в кафе / магазині;
  • Створює відчуття «як вдома», близькість з концептом закладу;
  • Підтримує або створює імідж компанії;
  • Привертає нових клієнтів.

Як показує дослідження PANPHONICS OY, використання цифрових маркетингових технологій є одним з найбільш ефективних інструментів впливу на споживача на сьогоднішній день. Клієнт просто не може не помітити відеорекламу - ефективність такого повідомлення підвищується на 400%.

Вплив на весь спектр почуттів клієнта, пробудження в ньому позитивних емоцій привертає людей до компанії, вони запам'ятовують ваш бренд на 47% частіше.

Крім того, екрани digital signage, музичне оформлення та електронне меню підвищує загальний рівень продажів більш ніж на 30%, залучаючи на 32% більше відвідувачів і збільшуючи середній чек на 29,5%.

Економічний ефект застосування технології Digital Signage в бізнесі

  Більш висока ефективність (ніж у дисплеїв зі статичним контентом)

 400%

  Підвищення інтересу до реклами

 59%

  Збільшення середнього чека

 29,5%

  Збільшення лояльності споживачів

 46%

  Зростання повторних покупок

 32,8%

  Загальне зростання продажів

 31,8%

  Залучення  відвідувачів

 32,8%

  Зростання впізнаваності бренду

 47,7%

 

Сенсорний маркетинг став проривом в бізнесі. Його правильне використання може стати шансом навіть для невеликої компанії зайняти значну частку ринку, примноживши прибуток.