Digital Signage

Як працює цифровий маркетинг в офлайн-магазинах

Для успішного розвитку бізнесу рітейлерам необхідно забезпечити ефективну взаємодію з потенційними покупцями не тільки в просторі онлайн, але і в офлайн-середовищі. Цьому буде сприяти застосування цифрових технологій.

Цифрові технології застосовуються в цифровому маркетингу, або digital-маркетингу, як інструмент для збільшення кількості продажів і залучення клієнтів. Вони передбачають не тільки використання можливостей Інтернету (різних майданчиків, соцмереж та ін.), а й технологізації робочих процесів в сфері офлайн. Застосування цифрових технологій необхідне для успішного розвитку ритейл-бізнесу, оскільки цифровий маркетинг допомагає забезпечити ефективну взаємодію з потенційними покупцями не тільки в просторі онлайн, але й в офлайн-середовищі.

На думку експертів в галузі цифрових технологій, на сучасному етапі першорядне значення має концепція омніканальності, що припускає повне занурення споживача в атмосферу бренду. Відповідно до цієї концепції звичні магазини будуть поступово трансформуватися в digital-майданчики, що забезпечують взаємозв'язок між споживачем і брендом, отримання необхідної інформації в режимі онлайн і обмін даними. Засоби, що використовуються в digital-маркетингу, дозволять налагодити ефективну взаємодію зі споживачами і своєчасне отримання зворотного зв'язку від них. Таким чином, грань між офлайн- і онлайн-торгівлею стає все більш розмитою.

Інструменти цифрового маркетингу в офлайн-магазинах

Найбільш поширеним інструментом, застосовуваним в торгових об'єктах, є Digital signage, або цифрові вивіски. Ця технологія забезпечує надання інформації для споживачів на цифрових екранах, які розміщуються в місцях скупчення людей. Однак Digital signage являють собою не тільки звичайні дисплеї, але й більш складні пристрої, такі як інтерактивні екрани, відео стіни, інтерактивні проекції, інфокіоск та  ін. Вони можуть застосовуватися як для вибудовування комунікації з покупцями, так і для отримання аналітичних даних про них за допомогою відеоспостереження (загальна кількість відвідувачів, кількість постійних покупців, характерні риси цільової аудиторії - стать, вік та ін.)

Переваги використання Digital signage в офлайн-магазинах

Використання технологій цифрового маркетингу в офлайн-середовищі дозволяє транслювати яскраві, динамічні і, головне, таргетовані рекламні повідомлення, які залучають потенційних покупців. Крім того, digital-технології допомагають зробити процес шопінгу більш простим і зручним для покупців завдяки розміщенню покажчиків для навігації в залі магазину, своєчасного інформування про чинні акції та спеціальні пропозиції. За допомогою Digital signage можна ефективно і максимально швидко довести потрібну інформацію до відома потенційних покупців.

Digital signage є ефективним маркетинговим інструментом по ряду причин:

  • формують лояльність до бренду. Забезпечуючи своєчасне надання корисної для споживача інформації та комфортні умови для шопінгу, Digital signage сприяють підвищенню рівня довіри до бренду;
  • регулюють потоки покупців. Застосування таргетованої реклами та інструментів маркетингового аналізу допомагає залучити більшу кількість відвідувачів і безпосередньо впливає на прохідність торгового об'єкта;
  • забезпечують відповідність концепції омніканальності. Digital signage допомагають сформувати єдину систему взаємодії зі споживачами в просторі онлайн і офлайн-магазині;
  • забезпечують таргетований підхід. Цифрові технології дозволяють враховувати потреби цільової аудиторії і навіть конкретного покупця;
  • збільшують розмір середнього чека. Інформація про товар, про акції та інших бонуси, що надається в місцях продажу, може істотно підвищити кількість продажів, оскільки вона впливає на покупця в момент вибору і мотивує до прийняття рішення про придбання рекламованого товару;
  • дозволяють економити кошти на друкованій рекламі. Застосування Digital signage дозволяє централізовано оновлювати контент в режимі реального часу без додаткових витрат.

Дослідження показали, що 91% відвідувачів магазину не має списку необхідних покупок і більше 70% приймають рішення зробити покупку, перебуваючи в торговому залі, тому правильна маркетингова стратегія в торговій точці сприяє збільшенню продажів на 65%.

На сучасному етапі Digital signage стали важливим маркетинговим інструментом, необхідним для успішного розвитку будь-якого офлайн-рітейлера. Ефективність Digital signage доведена на практиці багатьма західними компаніями.