Digital Signage

Установка систем Indoor TV та Digital Signage

Призначення рекламної системи Indoor TV

Устаткування мереж Indoor TV в супермаркетах, аптечних мережах, обумовлене отриманням прибутку в зв'язку з демонстрацією реклами, підтримкою попиту на продукцію і сервіс, інформування клієнтів про нововведення і кампанії. У державних закладах та на підприємствах мережі Indoor TV і система Digital Signage дозволяють вести трансляцію про роботу підприємства.

Розміщення панелей мережі Indoor TV

При проектуванні комунікації Indoor TV необхідно передбачити місця, де буде збиратися багато людей. У магазинах оптимально панелі з рекламою встановлювати на полицях вітрин і в уздовж проходів. Розміщувати монітори біля кас малоефективно, оскільки відвідувач вже зробив покупку і повертатися в зал скоріше за все не буде.

Який монітор краще: рідкокристалічний чи плазмовий?

Одним з основних параметрів монітора є його розмір. Якщо розглянути параметри, які впливають на якість відтворення, то рідкокристалічні екрани поступаються плазмовим. Яскравість є важливим параметром при розробці систем Indoor TV. Відгук пікселя в плазмових зразках відбувається за частки мілісекунди, в LCD-панелях може бути кілька мілісекунд. По перенесенню кольорів рідкокристалічні моделі перевершують плазмові. За кутом огляду плазма практично не поступається LCD-панелі. При експлуатації плазмових панелей відбувається вигоряння люмінофору під час демонстрації дуже яскравих зображень. Рідкокристалічні екрани найчастіше грішать битими пікселями. Разом з тим плазмовий монітор витрачає вдвічі більше енергії.

Завантаження нової інформації

Оновлення інформації в комп'ютерному обладнанні або автономних плеєрах виконує кур'єр, який здвйснює перезапис відеоматеріалу на жорсткому диску або здійснює зміну карт пам'яті в плеєрах.

Управління системою

Управляє системою моніторів спеціальне програмне забезпечення, встановлене в плеєрі і призначене для роботи на комп'ютері, за планується для управління з системою. За допомогою цього ПЗ можна формувати час виходу матеріалів з рекламою, виконувати автоматичне оновлення, вивантаження звітів на комп'ютер управління.

Кількість та типи зон на екранах Indoor TV

Поєднання різних форм інформації на моніторі дозволяє більш ефективно доносити матеріали до відвідувачів. Часто в правій частині розміщується текст у вигляді банера або зображення, а в лівій відтворюється відеоролик. Динамічна подача інформації на екрані приваблює відвідувачів до реклами, що дозволяє вважати систему Indoor TV дуже ефективною.