Digital Signage

Технології штучного інтелекту для систем Digital Signage: можливості та перспективи

Останнім часом Digital Signage і програмне забезпечення для них стрімко розвиваються. Істотно зросли можливості систем аналітики відвідувачів і трансляції відповідного контенту на основі аналізу. Зокрема, технологія штучного інтелекту, впроваджувана в мережі Digital Signage, стала справжнім проривом.

Інтелектуальні системи являють собою дієвий і функціональний сучасний інструмент для залучення споживачів. Вони дозволяють реалізувати персоналізований підхід до клієнтів, що позитивно позначається на продажах. Тим часом слід розрізняти штучний інтелект і аналітику в звичному розумінні. Так, компанії, які займаються створенням програмного забезпечення, частіше застосовують не власне штучний інтелект, а методи аналізу на базі цієї технології.

В якості ілюстрації можна навести антитютюнову кампанію, проведену мережею шведських аптек. Завдяки датчику, який був вбудований в електронний екран і реагував на тютюновий дим в зоні його дії, при наближенні курця на дисплеї з'являлась особа, що кашляла, і відверталась з гидливою гримасою. Така незвичайна реклама привернула багато уваги і стала наочним прикладом результативного застосування інноваційних технологій для трансляції повідомлення про шкоду куріння. Однак за допомогою штучного інтелекту можна зробити подібну рекламну кампанію такою, що ще більше запам'ятовується.

Технологія глибокого навчання

В результаті так званого глибокого навчання інтелектуальні системи здійснюють в режимі реального часу збір і обробку більшої кількості даних, що дозволяє їм транслювати певний контент в залежності від ситуації, що склалася. Наприклад, у наведеному вище прикладі використання штучного інтелекту дозволило б визначати точне місцезнаходження курця, щоб людина з дисплея осудливо дивилася в його бік. Якщо ж курець загасить сигарету, на моніторі може з'явитися зображення схвально усміхненої та аплодуючої людини. Таким чином, штучний інтелект дає можливість значно розширити сценарій, створити wow-ефект, що підсилює вплив реклами на споживачів.

Інтелектуальні програми, засновані на технології глибокого навчання, здатні розпізнавати біометричні дані відвідувачів, запам'ятовувати тих, хто вже відвідував магазин раніше. Це відкриває додаткові можливості для реклами: на основі отриманих даних система транслює таргетинг контент. Покупці, які отримують персональні пропозиції, відчувають позитивні емоції від шопінгу в даному магазині, а значить, захочуть прийти ще раз. Результатом буде збільшення прибутку торгового об'єкта.

Персоналізований підхід

Технології штучного інтелекту для Digital Signage в даний час продовжують удосконалюватися з метою суттєво пришвидшити процес обробки інформації і забезпечити більш високу якість її подачі. Чим менше часу буде потрібно програмі на проведення аналізу, тим вище оцінять споживачі пропонований сервіс. Так, при вході в зал ресторану відвідувач відразу ж може отримати персональну пропозицію, створену з урахуванням його переваг, а в магазині для покупця, що вибирає купальник, може транслюватися реклама сонцезахисних засобів.

Аналіз особистих даних - статі та віку, уподобань, способу життя та професії, історії покупок та ін., а також механізми розпізнавання необхідні для реалізації персоналізованого підходу в рекламі. Процес розпізнавання є більш складним, оскільки в ньому задіяні різні датчики, системи відеоспостереження, інші пристрої. Завдяки реалізації механізмів розпізнавання система може вітати відвідувача, що входить до торгового залу, назвавши його по імені, розповісти про знижки на продукти, що його цікавлять.

Технології штучного інтелекту дозволяють аналізувати поведінку споживача і визначати, який контент краще транслювати для даної людини в даний момент часу.

Штучний інтелект для Digital Signage - це фактор, який сьогодні здатний визначати маркетингову стратегію організації будь-якої сфери діяльності. Грамотне використання досягнень сучасних технологій може стати серйозною конкурентною перевагою, яка дозволить компанії досягти високих результатів і завжди бути на крок попереду.