Digital Signage

Майбутнє Digital Signage: як сучасні технології впливають на конкурентоспроможність

Digital Signage - це багатофункціональні системи, за допомогою яких можна вирішувати ряд завдань. Сьогодні багато хто з рітейлерів використовують їх з метою налагодити взаємодію з потенційними покупцями, привернути їхню увагу, підвищити ефективність реклами та ступінь лояльності споживачів до торгової марки. Крім цього, грамотне застосування технологій Digital Signage може стати суттєвою конкурентною перевагою.

Сучасні споживачі все активніше користуються можливістю здійснювати покупки онлайн, і це негативно відбивається на відвідуваності офлайн-магазинів. Застосування цифрових систем допоможе оновити офлайн-середовище, зробити його більш технологічним і комфортним для покупців і тим самим підвищити конкурентоспроможність. Розглянемо кілька способів використання Digital Signage, що дозволяють модернізувати торговельний об'єкт відповідно до нових умов і виділитися на тлі конкурентів.

Пізнавальні трансляції з використанням відеостіни

Щоб зацікавити відвідувачів магазину і зробити процес здійснення покупок більш захоплюючим, можна проводити трансляцію майстер-класів, за тематикою пов'язаних з асортиментом торговельного об'єкта. Так, для продуктового супермаркету це може бути майстер-клас з приготування будь-якого блюда за участі шеф-кухаря відомого ресторану, для магазину одягу - по підбору функціональних комплектів на різні випадки життя за участі стиліста, для будівельного гіпермаркету - за вибором оздоблювальних матеріалів та ін.

Результат проведення такої трансляції не змусить себе чекати. Корисний майстер-клас зацікавить покупців і змусить їх звернути увагу на рекламовані в ньому товари. Таким чином, цей прийом дозволить збільшити кількість продажів і розмір прибутку від реклами.

Для досягнення максимального ефекту від трансляції варто організовувати її одночасно в кількох зонах торговельного залу. Так, майстер-клас, що транслюється на відеостіни в залі, справить враження на покупців і гарантовано приверне їхню увагу. Додаткова установка outdoor-екрану на вході в магазин допоможе зацікавити перехожих і тим самим збільшити кількість відвідувачів.

У великому торговельному об'єкті можна також поставити невеликі shelf-дисплеї на стелажах з товаром, про який йде мова в майстер-класі. Вони дозволять посилити рекламний ефект: прямо під час трансляції на shelf-дисплеї, наприклад, може з'явитися стрілка, що вказує на розташування потрібного товару.

Майбутнє Digital Signage

Зручний і швидкий шопінг: інтерактивні екрани та цифрові меню

Відвідувачі великого продуктового або будівельного гіпермаркету зазвичай мають більш-менш чітке уявлення про те, що їм необхідно придбати. При цьому такий шопінг не дуже цікавий і вимагає часу.

Скоротити часові витрати для споживачів допоможе організація замовлення товарів за аналогією з онлайн-магазином. Інтерактивні екрани з каталогом продукції, розташовані біля входу в торговельний зал, дозволять вибрати потрібні товари, оплатити замовлення і через зазначений час отримати його за кодом, наведеним в чеку. Це заощадить покупцеві час на пошук, зважування, відмірювання потрібних товарів, а за час підготовки залишеного замовлення покупець зможе зайти в інші магазини, СПА-салон або кафе.

Подібна технологія вже використовується в багатьох ресторанах і кафе: завдяки цифровим меню, встановленим біля входу в зал, відвідувач може зробити попереднє замовлення, що дозволяє заощадити час на очікування офіціанта і обслуговування. Аналогічне рішення можна успішно застосовувати в різних торгових об'єктах.

Майбутнє Digital Signage

Інформування споживачів за допомогою shelf-дисплеїв

Невеликі shelf-дисплеї, що встановлені на полицях з товарами, завдяки динамічному контенту допомагають привернути увагу споживача. На таких дисплеях може транслюватися не тільки реклама, але й корисна для споживачів інформація: дані про розташований поруч товар, його склад, виробника, властивості та характеристики, рекомендації щодо приготування продукту або догляду за виробом, підбору супутніх товарів та ін. Таке рішення дозволить підвищити рівень довіри споживачів до бренду.

Готові рішення з використанням інтерактивних кіосків

Щоб максимально спростити для споживача процес вибору товарів, можна встановити в торговельному об'єкті інтерактивні інфокіоски з варіантами готових рішень - рецептів для вечері з доданим набором продуктів в продуктовому супермаркеті або повних комплектів спортивної екіпіровки в магазині спорттоварів. Така практика вже використовується в середовищі онлайн. Застосування цифрових технологій дозволить впровадити її в офлайн-магазинах, причому в цьому випадку товари можна оглянути і отримати прямо на місці, що є безперечною перевагою.

Простота і зручність навігації в торговельному залі за допомогою засобів Digital Signage

Зручна система навігації - гарантія того, що покупець знайде потрібний товар і зробить покупку. Таблички, розташовані під стелею, допомагають знайти необхідний відділ, однак цього недостатньо. Забезпечити простий і зручний пошук товарів для покупців допоможуть інтерактивна схема торговельного залу, розміщена біля входу на прикасовому дисплеї, і невеликі сенсорні екрани з функцією пошуку за категоріями, встановлені у відділах.

Розважальні зони для дітей: ігрові монітори та відеостіни

Для створення комфортних умов для батьків з дітьми в торговельному залі може бути організована спеціальна дитяча розважальна зона. Це може бути дитяча кімната, як в торговельних центрах, з відеостіною, ігровими екранами та проекторами, або просто монітор з трансляцією мультфільмів, який можна розмістити навіть в невеликому магазині. Таке рішення буде особливо ефективним, в разі якщо в торговельних об'єктах представлений асортимент товарів як для дорослих, так і для дітей (наприклад, в мережах взуттєвих магазинів). Організація дитячої розважальної зони дозволить збільшити охоплення аудиторії і привернути більше відвідувачів.

Використання електронних цінників

Електронними цінниками оснащуються різні торговельні об'єкти, однак у великих магазинах і мережах, які відрізняються багатим асортиментом товарів і динамічною ціновою політикою, вони дійсно незамінні. Застосування цієї технології дозволяє значно заощадити час і трудовитрати на регулярне оновлення цін, а також уникнути виникнення неприємних ситуацій, коли цінник вчасно не був замінений і сума при оплаті товару виявляється більшою за очікувану. Таким чином, впровадження електронних цінників допоможе зменшити кількість негативно налаштованих відвідувачів і підвищити лояльність.

Сьогодні системи Digital Signage є засобом налагодження взаємодії зі споживачами, ефективність якого не варто недооцінювати. Впровадження цифрових технологій дозволить підвищити конкурентоспроможність офлайн-магазинів і вивести їх на новий рівень відповідно до зміни потреб покупців.