Digital Signage

Ключові тенденції ринку Digital Signage в 2019 році

Сьогодні технології Digital Signage активно застосовуються в ритейлі. Цифрові екрани в магазинах і кафе, електронні меню, інформаційні кіоски в торгових центрах, відео стіни в вітринах вже не дивують споживачів, а сприймаються як необхідний елемент якісного сервісу. Вони підвищують лояльність і впізнаваність бренду, формують імідж компанії і сприяють збільшенню обсягів продажу.

Системи Digital Signage динамічно розвиваються. Розглянемо основні тенденції розвитку ринку Digital Signage в наступному році.

Інтерактивність як обов'язкова функція

Використання інтерактивної функції дозволяє не тільки привернути увагу відвідувачів торгових об'єктів, а й залучити їх в середовище бренду, зорієнтувати рекламні ролики, скласти портрет цільової аудиторії.

Для цього застосовуються сенсорні дисплеї, різні системи розпізнавання осіб, інфокіоск. Подібні технології дають можливість споживачеві отримати особисту пропозицію, бачити рекламу товару, що його цікавить його та ін.

Все більш поширеним інструментом маркетингового аналізу стає застосування інтерактивних каталогів в місцях продажів. Вони дозволяють систематизувати інформацію про попиті на конкретний товар, щоб згодом зрозуміти потреби покупців, визначити найбільш популярні товари, підвищити ефективність пропозиції.

Перенесення онлайн-рішень в середовище офлайн

Використання Digital Signage дає можливість перенести деякі онлайн-рішення в місця продажів. Так, покупці можуть демонструвати на екранах свої фото в речах з колекції і отримувати бонуси, відправляти на екрани повідомлення, самостійно дізнаватися про наявність потрібної моделі в інших торгових об'єктах цієї мережі.

Використання штучного інтелекту

Все ширше використовуються різні системи і датчики для розпізнавання осіб відвідувачів, біометричних характеристик, визначення відстані і т.д. Технології на основі штучного інтелекту забезпечують таргетованість реклами, а також створюють wow-ефект, завдяки чому реклама викликає інтерес і запам'ятовується. Можна навести деякі приклади: персонаж рекламного ролика на екрані при наближенні людини починає усміхатися, а потім починає розмовляти; при появі дитини в полі зору камери на екран виводиться реклама іграшок; система навігації в ТЦ підказує жінкам, де знаходяться магазини жіночого одягу та косметики, чоловікам - спортивні магазини.

В даний час всі ці рішення вже застосовуються в зовнішній рекламі. У перспективі вони почнуть все ширше використовуватися в місцях продажів.

Популярність світлодіодних екранів

Постійно зростаючий попит на світлодіодні екрани обумовлений декількома факторами, в тому числі підвищенням якості, зниженням вартості і розширенням області застосування.

Основною перевагою, що дозволяє успішно застосовувати їх в indoor-рекламі, є забезпечення високої якості і яскравості зображення. Пристрої з захистом від вологи, бруду, пилу можна також використовувати в зовнішній рекламі.

Збільшення асортименту дисплеїв

Зростаюча потреба в установці різних інсталяцій нестандартного розміру або конфігурації, що дозволяють виділитися на тлі конкурентів, обумовлює активний розвиток процесу виробництва більш тонких, легких, гнучких і двосторонніх цифрових екранів. Зокрема, такі екрани незамінні, коли необхідно впровадити системи Digital Signage в діючих торгових об'єктах, де їх наявність не передбачалося при проектуванні. Завдяки поєднанню різних видів дисплеїв можна розробити цікаве рішення для будь-якого простору або зони.

Розширення сфери застосування Digital Signage

Вартість цифрових пристроїв поступово знижується, розробляються функціональні, але при цьому прості програмні рішення. У зв'язку з цим відбувається розширення області застосування Digital Signage: електронні екрани використовуються не тільки в торгових об'єктах, а й у сфері обслуговування, освіти, в туризмі, в медичних і банківських установах. Подальший розвиток і оптимізація цифрових систем призводять до їх повсюдного впровадження.

3D-технології

Розширюється також область застосування 3D-технологій в Digital Signage. Наприклад, розробляються екрани з функцією 3D-зображення без спеціальних окулярів, зберігають свою популярність віртуальні туристичні маршрути або схеми приміщень при покупці нерухомості. Крім того, стає все більш затребуваним в різних галузях впровадження технологій доповненої реальності.

Створення розумних примірочних

Це інтерактивне рішення стрімко набирає популярність. Розумна примірочна являє собою систему, що включає інтерактивний дисплей та RFID-позначку. Система встановлюється в примірювальній кабінці магазину і дозволяє покупцеві отримати будь-які додаткові відомості про товар, підібрати аксесуари, фасон або колір, сформувати комплект з речей, при необхідності відправити запит консультанту в торговому залі.

Варто зазначити, що така система корисна не тільки для покупців, оскільки дозволяє зберігати всі купівельні запити і потім аналізувати отримані дані.

Таким чином, технології Digital Signage найближчим часом будуть розвиватися в наступних напрямках:

  • орієнтація на безконтактне обслуговування покупців і активне використання онлайн-інструментів;
  • модернізація та оптимізація цифрових пристроїв при поступовому зниженні їх вартості;
  • зростання значущості інтерактивних рішень і персоніфікованого підходу у вибудовуванні взаємин зі споживачами.