Digital Signage

Indoor-TV - ефективний інструмент реклами

У зв'язку з розвитком сфери рітейлу і зміною моделі споживчої поведінки розширюється і набір функцій, які повинна виконувати реклама. Традиційних способів взаємодії зі споживачами, таких як радіо, ТБ, друковані видання та зовнішня реклама, стає явно недостатньо. Тому більшість рекламодавців активно використовують сучасні технологічні рекламоносії, які допомагають зробити рекламну кампанію ненав'язливою і при цьому цілеспрямовано впливати на потрібну аудиторію, привернути більше уваги, стимулювати купівельну активність. До таких прогресивних рекламоносіїв відноситься indoor-TV, популярність якого останнім часом зростає.

Сьогодні цифрові екрани встановлені майже у всіх великих мережах і торгово-розважальних комплексах. Вони дозволяють значно підвищити прибуток торгового об'єкта за рахунок реклами, а витрати на впровадження цифрових систем повністю окуповуються за один-два роки.

Ефективність реклами за допомогою indoor-TV: дослідження

Реклама за допомогою indoor-TV повинна в першу чергу впливати на вибір покупців торгового об'єкта, в зв'язку з чим рекламодавцю необхідно вивчити цільову аудиторію магазину. Так, за даними досліджень середній покупець в супермаркеті - це житель міста у віці від 22 до 45 років, що має автомобіль, використовує засоби мобільного зв'язку, регулярно подорожує, відвідує спортзали та салони краси, кінотеатри і кафе, купує одяг в торгових центрах. Він відрізняється високою купівельною активністю і фінансовою незалежністю, тобто є цільовою аудиторією рекламодавця споживчих товарів. При цьому більшість відвідувачів магазину (76%) приходять за покупками не менше 2-3 разів щотижня, а значить, саме в торговому об'єкті можна встановити максимальну кількість контактів з потрібною аудиторією.

При цьому саме indoor-TV забезпечує найбільшу кількість контактів: результати досліджень показали, що на таку рекламу звертають увагу до 90% відвідувачів, а більше 50% вважають її корисною.

Крім того, згідно з даними маркетологів російські споживачі позитивно сприймають рекламу на екранах, оскільки вона розважає і допомагає скрасити час очікування в чергах до кас.

Переваги систем indoor-TV

Використовуючи системи indoor-TV, рекламодавці отримують безліч переваг:

  • адресний вплив на споживачів. Технологія indoor-TV дозволяє найбільш точно сегментувати і класифікувати аудиторію, виділити ключову групу. Тим самим забезпечується адресність, а значить, і ефективність реклами;
  • можливість управління трансляцією, вибору певного місця і потрібного часу;
  • динамічність зображення. Динамічна картинка сприймається краще і привертає більше поглядів, ніж статична;
  • забезпечення постійного контакту з цільовою аудиторією;
  • ненав'язливість і розважальний характер. Реклама по indoor-TV в поєднанні з музичними кліпами, прогнозом погоди, повідомленнями про акції та іншою корисною інформацією не дратує відвідувачів і сприймається ними швидше як розважально-інформаційний контент, а не рекламний. Тому відвідувачі ставляться до такої реклами позитивно або нейтрально;
  • вплив на споживача в потрібному місці і в потрібний час: відвідувачі магазину вже націлені на вибір товарів і здійснення покупки, що підвищує ефективність реклами.

Таким чином, використання indoor-TV дозволяє максимально наблизитися до цільової аудиторії, значно підвищити кількість продажів рекламованої продукції і впізнаваність бренду, впливати на вибір відвідувачів торгового об'єкта і підштовхувати їх до скоєння спонтанних покупок, формувати потрібну думку про рекламований товар і створювати позитивний імідж торгової марки . Варто зазначити, що така реклама надає великі можливості практично для будь-якого бюджету.

Крім того, системи indoor-TV дозволяють створити в торговому залі особливу атмосферу, що схиляє до вибору товарів і здійснення покупок. Сьогодні це один з найефективніших і найперспективніших засобів просування