Digital Signage

Електронні вивіски на базі системи Digital Signage

Дослівний переклад Digital Signage означає цифрові оголошення, вивіски. Також зустрічаються визначення, що характеризують Digital Signage, як мультивідеоекрани або реклама, що транслюється на моніторах. Електронними носіями для передачі рекламної інформації служить проекційне обладнання, дисплеї, встановлені там, де зазвичай збираються люди, - в аеропортах, на вокзалах, поліклініках, в громадському транспорті, спортивних клубах, а також в проходах на вулиці.

Головним завданням електронної системи є продуктивне поширення інформаційних матеріалів і реклами з можливістю подальшої їх адресації споживачам в певний час і в конкретному місці.

Основним пристроєм в системі є медіаплеєр, на якому використовується програмне забезпечення. Для створення і роботи з мережею виступає комп'ютер. До медіаплеєра з встановленими пристроями - мікропроцесором, пам'яттю і рядом інтерфейсів - можуть підключатися електронне табло та екрани, тому на медіапристрій покладаються важливі завдання. Він повинен витримувати підвищені вимоги, що пред'являються до його надійності, експлуатаційних характеристик і терміну роботи.

Для відтворення інформаційних матеріалів зазвичай застосовують рідкокристалічні або плазмові дисплеї, вивіски на основі світлодіодів, проектори та інші подібні пристрої.

Переважні особливості, які реалізуються в результаті використання системи Digital Signage

  • Зростання ефекту від демонстрації реклами, адже вона спеціалізується для певного часу, потреб клієнтів, справ в організації, наприклад, демонстрація спецпропозицій, залишку товарної продукції, акцій та іншого. В результаті відбувається зростання обсягів продажів.
  • Відсутність необхідності залучення друкарень і рекламних фірм. Рекламну кампанію тепер можна запустити протягом декількох хвилин. Є можливість зміни змісту рекламного матеріалу.
  • Відсутність витрат на виготовлення листівок, буклетів і бюлетенів та іншої друкованої продукції, оскільки цифрові шаблони багаторазово використовуються для виходу свіжої рекламної інформації.
  • Є можливість здачі площі дисплеїв в орендне користування пантерам і постачальникам. Покупець може самостійно ознайомитися з необхідним йому інформаційним матеріалом на моніторі без допомоги співробітників організації, в цей час приділяється увага іншому відвідувачеві.