Digital Signage

Стратегія збільшення продажів за допомогою Digital Signage в новорічні свята

Напередодні Нового року і Різдва ритейлери прагнуть організувати такі акції, які залучать якомога більше уваги і приведуть до значного зростання продажів. Створення креативних і пам'ятних рекламних кампаній стає можливим завдяки використанню сучасних цифрових технологій.

Системи Digital Signage дозволяють реалізувати найрізноманітніші рекламні ідеї і рішення. Ретельно продумані і розроблені незвичайні новорічні акції в стилі digital незмінно стають об'єктом уваги покупців і сприяють зміцненню іміджу компанії. Сьогодні ми розглянемо 5 способів використання Digital Signage в новорічні свята для збільшення продажів.

1. Святкове оформлення

Новорічна ялинка в залі, гірлянди, мішура, різнокольорові кулі - це те, до чого споживачі вже звикли. Таке оформлення, безумовно, необхідне для створення настрою, проте воно найчастіше не запам'ятовується.

Застосування цифрових технологій дозволить зробити новорічне оформлення вітрин і торгового залу цікавим і ефектним. Наприклад, одна з компаній в жаркій Панамі встановила монітори, які транслюють снігопад. Це викликало жвавий емоційний відгук серед жителів міста, більшість з яких ніколи не бачили справжнього снігу. В умовах помірного клімату такий прийом також буде ефективним для створення власної погоди в торговому об'єкті, особливо якщо погода за вікном не відповідає очікуванням, як це часто буває. Відеостіни, світлодіодні пристрої або інтерактивні дзеркала з падаючими і іскристими на сонці сніжинками створять святковий настрій і привернуть увагу людей, що проходять повз завдяки динамічності зображення.

2. Новорічні інсталяції

За допомогою пристроїв для Digital Signage можна складати різноманітні інсталяції будь-якої форми: підвішувати екрани від стелі, встановлювати вздовж стін у формі гірлянд, використовувати замість прикрас для новорічної ялинки. Посилити wow-ефект допоможе барвиста анімація, причому трансляція може бути окремою для кожного монітора, єдиною для всіх або в режимі відеостіни. Як контент можна використовувати новорічні та різдвяні сюжети (феєрверки, зимовий ліс, упряжка Санти, що летить та ін.), які чергуються з рекламними роликами. Такі інсталяції не просто створюють святкову атмосферу, але і залучають більше відвідувачів в магазин, тим самим збільшуючи продажі, а також сприяють підвищенню прибутку за рахунок надання рекламних місць діловим партнерам.

3. Інтерактивні рішення

Інтерактивні екрани, кіоски, вітрини, дзеркала вже досить широко застосовуються в ритейлі, і їх популярність постійно зростає. Напередодні свят такі рішення дозволяють реалізувати безліч цікавих ідей. Наприклад, біля входу в магазин можна встановити інтерактивний екран із зображенням Санти, який буде вітати кожного відвідувача, що наближається, вітати зі святами і підказувати ідеї для подарунків.

4. Тематичні фото

Завдяки моді на селфі, фотозони та фотобудки в торгових центрах користуються популярністю серед відвідувачів. У передноворічний період в магазині можна встановити інтерактивні дзеркала, що дозволяють зробити забавні тематичні фото: програма накладає на зображення спеціальні ефекти, і в результаті відвідувач отримує фото в костюмі Діда Мороза чи Снігуроньки, на тлі оленячої упряжки або білих ведмедів з логотипом торгового об'єкта в куточку. Зробивши знімки, відвідувач зможе розмістити їх в соціальних мережах або роздрукувати у вигляді листівки. Це сприятиме підвищенню довіри до бренду і лояльності споживачів.

 5. Прямий ефір

Зйомка покупців з трансляцією відео в режимі реального часу на великому моніторі в торговому залі - перевірений прийом, що незмінно користується успіхом. Зйомка може бути організована в спеціально оформленій зоні торгового залу з декораціями зимового пейзажу або балу-маскараду в казковому замку. Така зйомка може проводитися у форматі інтерв'ю, коли відвідувачам задають 1-2 коротких питання. Ця відеотрансляція неодмінно приверне увагу і дорослих, і дітей. Особливо популярні онлайн-трансляції за участю Діда Мороза, Снігуроньки та інших персонажів.

Для більшості людей Різдво і Новий рік пов'язані з чарами і очікуванням дива. Завдяки можливостям анімації і інтерактивної функції системи Digital Signage дозволяють створити незабутню атмосферу свята, що приваблює покупців і сприяє збільшенню обсягів продажу.