Digital Signage

Digital Signage і спорт: інноваційні технології в сфері фітнес-послуг

Сфера фітнес-послуг є висококонкурентним середовищем, в якому значення якісної реклами та взаємодії з клієнтами не варто недооцінювати. Важливу роль відіграють і різноманітність рекламного та інформаційного контенту, і забезпечення достатньої кількості контактів зі споживачами, і можливості для орієнтування реклами. Тому в спортзалах і фітнес-центрах все активніше використовуються системи і технології Digital Signage, що дозволяють розробляти і проводити ефективні рекламні кампанії.

Ефектна вивіска

Головне завдання вивіски, розміщеної над входом в фітнес-центр, - інформування та залучення потенційних відвідувачів. Оскільки зручне розташування такого закладу часто є одним з основних факторів вибору для споживачів, вивіска повинна бути помітною і такою, що запам'ятовується, щоб привернути увагу людей, які живуть або працюють в цьому районі. Вдалим рішенням може стати застосування світлодіодних панелей, які дозволяють транслювати динамічний, яскравий контент, помітний на значній відстані.

За допомогою outdoor-екрану можна мотивувати потенційних споживачів фітнес-послуг на відвідування спортивних занять. Так, позитивний відеоролик, що демонструє, які зміни відбуваються з фігурою в результаті постійних занять, або відеозапис енергійних групових тренувань дозволять привернути увагу аудиторії і викличуть бажання долучитися до світу здоров'я та спорту, придбавши абонемент у фітнес-центр.

Екрани для інформування та реклами

Основна інформаційна зона в фітнес-центрі, через яку проходять як нові відвідувачі, так і постійні клієнти, а також персонал, - це місце адміністратора. Саме в цій зоні доцільно розміщувати цифрові екрани або відеостіну з контентом, що регулярно оновлюється - інформацією про актуальні акції та нові цікаві пропозиції, перелік послуг, що надаються, розклад спортивних занять. Крім того, буде ефективною трансляція реклами різних програм, пропонованих фітнес-центром, і реклами партнерів - СПА-салонів, магазинів спорттоварів і спеціалізованого харчування та ін.

Щоб допомогти відвідувачам зорієнтуватися в переліку послуг і вибрати програму, яка найбільш прийнятна, має сенс показувати на відеостіні ролики з докладним описом і фрагментами онлайн-трансляції різних занять - танців, аеробіки, силових тренувань, йоги та ін. Аналогічним чином можна рекламувати індивідуальні заняття з тренером: трансляція короткого інтерв'ю тренера з уривками відеозапису тренування допоможе збільшити кількість клієнтів і підвищити лояльність тренерського персоналу.

Інтерактивні дисплеї

Крім головного розкладу тренувань, розміщеного біля стійки адміністратора, має сенс встановити невеликі інтерактивні дисплеї з розкладом по кожній програмі біля входу в зали. За допомогою таких екранів відвідувачі зможуть не тільки ознайомитися з графіком занять або окремого інструктора, але і записатися на найближче пробне тренування, отримати додаткову інформацію, залишити відгук, вивчити рейтинги програм або інструкторів.

Використовуючи систему відеоспостереження та ПЗ на основі штучного інтелекту, можна виводити на такі екрани таргетований контент: наприклад, чоловіка, що підійшов, за замовчуванням відкривається розклад силових тренувань, для жінки - танцювальних занять та ін.

Розважальні трансляції

Розміщення екранів, які транслюють різного роду розважальний відеоконтент, в тренажерних залах і зонах очікування - це досить поширене рішення. Однак можливості систем Digital Signage не обмежуються тільки цим. Так, можна створити свій TV-канал з різноманітним контентом. Наприклад, корисними та цікавими будуть навчальні ролики, що показують, як правильно виконувати вправи для різних груп м'язів, які можуть чергуватися з рекламними відео і доповнюватися рядком, що біжить, з прогнозом погоди, інформацією про пробки, курсами валют.

Мотивувати і захопити відвідувачів і персонал допоможе організація внутрішнього змагання з трансляцією процесу і результатів по indoor-TV, а також на сайті фітнес-центру і сторінці в соціальних мережах. При цьому хід і підсумки змагання можна транслювати з екранів, встановлених у всіх приміщеннях центру - холі, залах, роздягальнях. Переможець, який показав кращий результат місяця, може бути нагороджений абонементом або сертифікатом на додаткові послуги. Така акція дозволить привернути увагу відвідувачів і підвищити їх лояльність.

Крім того, в період проведення важливих спортивних заходів, таких як олімпіади, чемпіонати світу або Європи, їх також можна транслювати по TV-каналу. Таке рішення сприятиме збільшенню кількості відвідувачів і посилювати мотивацію до досягнення результатів.

Інтерактивність, динамічність контенту, швидке і своєчасне оновлення інформації, таргетинг реклами - це далеко не всі переваги використання цифрових систем. Технології та засоби Digital Signage надають широкі можливості для налагодження взаємодії зі споживачами фітнес-центру і є серйозною конкурентною перевагою.